lördag 6 oktober 2012

amandasmagazine.blogspot.se


Så nu tror jag att jag har bestämt mig jag ska blogga här i stället !,eftersom blogg.se inte fungerar som det ska och jag vill byta blogg och namn lägga allt som jag skrivit bakom mig, en ny start lix":) men bloggen finns fortfarande kvar för er som vill på salukis.webblogg.se, men nu heter jag amandasmagazine.blogspot.se som jag tyckte var ett mera passande namn för vad jag egentligen bloggar om ..men i övrigt kommer nog inte så mycket ändras förutom det att jag tänker uppdatera oftare nu än vad jag gjort den senaste månaden:)
Och jag har redan fått 21 läsare på denna blogg fast att jag än inte länkat från min gamla än eftersom min header ska upp först..men oo så kul!:Dses

going to blog here now my last blog was salukis.webblogg.se  in case you want you can visit it to:Dbut soon it is going to be more fun posts on this blog, so you do not need to do it :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar